۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

محیط بانان سنندج توسط سپاه پاسداران به قتل رسیده­ اند


صدا و سیمای رژیم روز شنبه در خبری اعلام کرد، به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست کردستان، افراد ناشناس چهار محیط بان را در روستای کانی بوچکه له در نزدیکی روستای دوشان سنندج به ضرب گلوله به قتل رساندند. این محیط بانان از ماموران گشت و کنترل حفاظت از محیط زیست کردستان هستند که خودرو آنان نیز واژگون شده است.


منابع کردی امروز خبر دادند که چهار مقتول اداره محیط زیست سنندج توسط سپاه پاسداران به قتل رسیده­ اند.
بنا به خبرهای رسیده به مرکز خبری روژهلات، به دنبال آنکه در روزهای اخیر، خبر کشته شدن چهار تن از پرسنل محیط بانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان در رسانه های دولتی ایران پخش گردید، صدا و سیما و رادیوی حکومتی ایران، این اقدام را توطئه استکبار جهانی و اشرار مسلح قلمداد نمود. بنا به آخرین اخبار ارسالی توسط گزارشگر مرکز خبری روژهلات از سنندج ، ماجرای قتل چهار تن کارمند مذکور بشرح ذیل میباشد:
به دنبال پخش خبرهایی مبنی بر آتش گرفتن و سوختن جنگلهای روستای "کانی بوچکه ­له" در هفته گذشته، نیروهای سپاه پاسداران به بهانه کمین گذاری برای به دام انداختن گروههای مسلح مخالف رژیم در این منطقه(تابع سنندج) _که گویا عامل اصلی آتش سوزی بوده ­اند_ مستقر و در اواخر هفته گذشته که چهار تن از کارمندان محیط زیست برای سرکشی و بنا به ماموریت اداری خود به بازدید منطقه مذکور عزیمت کرده بودند، توسط نیروهای سپاه مورد تهاجم مسلحانه قرار گرفته و هر چهار تن به قتل میرسند.
بعد از آنکه پاسداران متوجه میشوند که افراد کشته شده، کارمندان اداره محیط زیست سنندج بوده اند، برای حصول اطمینان از زنده نبودن آنان و جلوگیری از درز نمودن واقعیت، به سر هرکدام از آنان تیر خلاص شلیک می­نمایند. در هنگام بازگشت نیروهای سپاه، برای صحنه سازی هرچه بیشتر، ماشین کارمندان کشته شده اداره محیط زیست را به دره­ ای در همان اطراف پرت نموده ­اند.
سپاه و نیروهای امنیتی با انجام این جنایت و اعلام آن از رسانه های رسمی دولتی، تلاش نموده اند که این عمل غیر انسانی را، توطئه احزاب و گروههای مسلح مخالف و اسکتبار جهانی، علیه امنیت داخلی کشور تلقی نمایند.
در پایان قابل ذکر است که اسامی پرسنل کشته شده محیط بانی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان، عبارتند از : "مسعود علیخانی، کمال حسین پناهی، معمر مرغوبی و محمود احمدی نژاد".
منبع ایران پرس نیوز

۱ نظر:

  1. سلام میشه برام یه دعوت نامه برای عضویت در بالاترین به این ایمیل بفرستید
    freeiran201111@yahoo.com
    ممنون

    پاسخحذف