۱۳۹۰ فروردین ۵, جمعه

اطلاعیه کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی در مورد خطر اجرای حکم اعدام شیرکو معارفی

یکی از مسئولان زندان شهر سقز که به دلایل امنیتی نخواست نامش فاش شود خبر اجرای حکم اعدام شیرکو معارفی  را در روز ۱۱ اردی بهشت تایید کرد.

بنا به گزارش یکی از روزنامه های کردستان به نام "روژنامه"، منابع موثق داخلی کردستان از تعیین زمان اجرای حکم اعدام شیرکو معارفی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه، برابر با روز جهانی کارگر خبر می‌دهند.

بر این اساس ستاد مرکزی کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، افکار عمومی و نهادهای حقوق بشری را مطلع میسازد که از طریق منابع و گزارشگران خود این خبر را تایید میکند که این خبر از طرف یکی از مسئولان زندان شهر سقز نیز تایید شده است و برخی از زندانیان این زندان این خبر را  نیزتایید کرده اند که گویا خبری مبنی بر اینکه به آقای شیرکو معارفی گفته شده که در 11 اردیبهشت اعدام میشود و اضافه مینماید که  تا تنظیم این این خبر خانواده شیرکو معارفی نیز از هیچ منبع رسمی این خبر را دریافت نکرده اند.
از این رو ستاد مرکزی کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی از تمامی آزادیخواهان و  فعالان مدنی و حقوق بشر و سازمانهای انساندوست جهانی میخواهد به فراخوان شیرکو معارفی و خانواده اش پاسخ مثبت داده و برای نجات جان این زنداني سیاسی اقدام فوری نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر